Investigative Journalism 07 September 2020 - Kim Zunderdorp Stappenplan om binnen Investigative Journalism (interdisciplinaire mastermodule over de relatie tussen de wetenschap en de samenleving) het grotere publiek te bereiken. Course designSkills education
Building blocks for diversity 01 April 2020 - Noortje van Amsterdam, Alexandra Barancova, Emmeline Besamusca, Mary Bouquet and Elena Valbusa The project aimed to make refugee students' experiences visible, audible and tangible. Educational designEducational policy
Escaping the chasm: kennismaking blended onderwijsinnovaties 28 May 2019 - Ontwikkeling van een escape room om docententeams spelenderwijs kennis te laten maken met nieuwe onderwijstechnologieën. Blended learning
Open deur van de docent (‘Open doors’) 02 May 2019 - Binnen dit project werd een programma opgericht dat docenten in staat stelt om in de praktijk van elkaar te leren. Teacher development
Narrative medicine: Shaping the clinical interaction of the future 01 May 2019 - This project aims to add the narrative medicine approach to the curriculum at UMCU. Learning activities & spacesSkills education
Encounters in the field 01 May 2019 - The aim of this project is to enhance the intercultural competences of students through the use of real-life cases encountered during fieldwork. Skills education
Synchrony. An embodied approach to developing intercultural competence 01 May 2019 - This project develops of a training module to enhance students’ intercultural competences. Learning activities & spacesSkills education
The Da Vinci project 01 May 2019 - In this project students learn to cross the boundaries between scientific disciplines and work on real-life sustainability-related challenges. Course design
Ontwikkeling interdisciplinaire bio-medische labcursus 01 May 2019 - In dit project wordt een interdisciplinaire bachelorcursus ontwikkeld met research-based learning als didactisch uitgangspunt. Skills education
Interprofessional feedback in health professions education 01 May 2019 - This project develops a training in actionable interprofessional feedback for medicine and nursing students. Skills education
Longitudinaal interprofessioneel werkplekleren 29 April 2019 - In dit project is een nieuwe vorm van werkplekleren ontwikkeld in een interdisciplinaire setting. Skills education
Toetsen met multiple choice (MC+) 15 April 2019 - Jaap Milius en Sibe Doosje Uitgebreide handleiding voor het maken multiple choice toetsen als resultaat van EMP project MC+. AssessmentLearning activities & spaces